İkizce Belediyesi’nde Maaş Sorunu: Çalışanlar Zor Durumda, Başkan Çift Maaş Alıyor İddiası
Ordu'nun İkizce ilçesinde belediye çalışanlarının yaşadığı mali zorluklar, kamuoyunda geniş bir tartışma konusu oldu. Çalışanların uzun bir süre boyunca maaşlarını alamadığı, bu durumun birçok personeli borç içinde bıraktığı ve bazı çalışanların icralık olduğu iddiaları gündeme geliyor. Çalışanların geçimlerini sağlamak için evlerini, araçlarını ve arazilerini satmaya çalıştığı, hatta bazı personelin çocuklarına ayakkabı dahi alamadığı öne sürülüyor. Belediye çalışanları ve vatandaşlar, İçişleri Bakanlığı'na çağrıda bulunarak, belediyeye kayyum atanmasını ve tarafsız müfettişler tarafından kapsamlı bir denetim yapılmasını talep ediyor. BAŞKAN OSMAN KAYGI HAKKINDAKİ İDDİALAR Belediye Başkanı Osman Kaygı'nın, sahada çalışan taşeron firmalarının müdürlüğünü yapması dolayısıyla huzur hakkı adı altında 100.000 TL maaş aldığı…